#1 2011-01-10 16:10:43

Abback

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-01-09
Posty: 5
Punktów :   

Postacie w grze.

http://img267.imageshack.us/img267/8253/37368628.jpgDarkKnight
Ta postać występuje prawdopodobnie w każdej grze MMO. Jest to Wojownik, rycerz, blader, paladyn i tak dalej. Skupia się on tylko na walce wręcz, za pomocą potężnych broni, oraz z pomocą ciężkich zbroi. To, ile będzie miał obrony lub siły ataku, zależy akurat od obranego buildu (Ścieszki rozwoju postaci, ale o tym napiszę gdzie indziej).

Ale dosyć o tym. Historia MU, opowiada o pradawnym klanie wiernych rycerzy, którzy jeszcze przed przybyciem Kunduna zaprzysięgli się bronić mieszkańców całego kontynentu. Są to honorowi i szlachetni poszukiwacze przygód, którzy za święty cel obrali sobie eliminowanie wrogów archanioła oraz ludzkości (oraz, o czym twórcy nie pomyśleli, na PVP- Player vs Player, czyli walkach między graczami).

Jest to doskonała postać dla początkujących graczy. Może szybciej od innych wchodzić do nowych map, może walczyć samotnie. Istny raj dla newbe, lecz jest jeden minus. Na późniejszych poziomach nie daje takiej frajdy z gry jak np. Dark Wizzard.


Skille:

Defensive Skills:Wojownik może przybrać postawę pozwalającą zredukować 50% otrzymywanych obrażeń. Idealne, gdy przeciwnik ma przewagę liczebną. Do działania wymagana jest tarcza z tym skillem.

Crescent Moon Slash: Zużycie mana=22, Stamina 15, Zasięg 4 pola. Mocny skill, może zadawać poważne obrażenia.

Hacking Skill: Skill polegający na wyskoku i mocnym ataku. Skill powolny, wymagający 10 lvl Koszt 10 mana. Obrażenia 2x.

Turn Around Cutting Skill: Wymagany 9 lvl. Koszt 9 mana. Obrażenia 2x. Średniej klasy skill, pełną moc może wykorzystać tylko zaawansowany gracz.

Stabbing Skill: Wymagany 9 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x. Złudzająco podobny do Death Stab, lecz zadaje mniejsze obrażenia. Spotykany raczej w słabych Broniach.

Uppercut skill: Wymagany 10 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x, średniej Klasy Skill.

Cutting Skill: Wymagany 10 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x. Podobnie jak powyżej, średniej Klasy Skill.

Impale Skill: Mocny Skill, lecz wymagany jest Uniria/Dinorat. Koszt 8 mana, Energy 0. Skill zdobywany z orba (przedmiotu), nie z broni.

Twisting Slash: Skill Wymagany 80 lvl. Koszt 10 mana, Energy 10. Zasięg 2. Obrażenia 2x. Bardzo przydatny skill, ponieważ pomaga zabijać wszystkie potwory dookoła. Najczęściej używany na spotach (patrz słownik). Można się go wyuczyć z orba.

Great Foritiute: Wymagany 120 lvl Podnosi życie o 10% na krótki czas. Koszt 22 mana. 2 Skill do wyuczenia z orba. Zwiększa poziom życia graczowi, oraz wszystkim postacią w party. Moc zależy od ilości energii rzucającego.

Death stab: Wymagany 160 lvl. Koszt 15 mana, Energy 12. Obrażenia 3x. Bardzo potężny skill, zwiększający siłę ataku aż trzykrotnie. Używany najczęściej w pojedynkach. Wymaga staminy, wyuczany z orba (przedmiotu).

Earth Break: Wymagany 170 lvl Koszt 25 mana, Energy 20. Obrażenia 3x. Mocniejsza wersja twisting slash, tylko o większej sile ataku. Wymaga staminy, wyuczany z orba



http://img708.imageshack.us/img708/2175/18023095.jpgDarkWizard
DarkWizard to postać parająca się magią. Każdy nowy czarodziej w grze ma możliwość uzyskania władzy nad wszystkimi żywiołami, pochodzą oni od starożytnej rasy magów którzy niegdyś zamieszkiwali kontynent Mu.

Magowie to jednostka przeznaczona do szybkiego pokonywania słabszych przeciwników, walki przeciw graczom, lub... tylnej osłony innych postaci w atakach na mocnych przeciwników (tzw. rajdach). DW po pewnym czasie awansuje na SM (czyli Soul Mastera), ale o tym napiszę w innym dziale. Przydatny w party nie tylko ze względu na szybsze eliminowanie przeciwników lecz również dzięki unikalnemu czarowi zwiększającym obronę- SoulBarierer.

Czarodziej to niewątpliwie jedna z trudniejszych postaci do rozwoju (uzależnienie od napojów życia i many), lecz dająca dużo satysfakcji w późniejszym okresie gry. Niestety- lata spędzone przy księgach uczyniły ich słabych fizycznie, dlatego mogą nosić tylko specjalne szaty (które mają dużo mniej obrony niż np. zbroje wojownika).


Skille:

Energy Ball: Podstawowe zaklęcie maga. Pozwala stworzyć magowi magiczną kulę energii która niszczy wrogów. Jednak to nie zmienia faktu że jest to najsłabsza magia w grze Energia 1, Mana 1, Zasięg 6

Fire Ball: Mag wyczarowuje kulę ognia która spopiela swoich wrogów. Słaby czar, przydatny tylko na początkowe potwory. Energia 40, Mana 3, Zasięg 6

Power Wave: Fala energii przeszywająca wrogów. Eneria 57, Mana 5, Zasięg 6

Lightning: Błyskawica pomaga manipulować położeniem wrogów, dzięki czemu trudno im zbliżyć się do maga. Energia 72, Mana 15, Zasięg 6

Teleport: Potężne zaklęcie pozwalające przenieść się w dowolne miejsce widoczne na ekranie. Energia 80, Mana 30, Zasięg 7

Meteor: Przyzywa z nieba potężną kulę energii która niszczy wrogów. Energia 104, Mana 12, Zasięg 6

Ice: Sople lodu zamrażają i unieruchomiają przeciwników, zadajądc przy tym małe obrażenia. Energia 120, Mana 38, Zasięg 6

Poison: To zaklęcie sprawia, że pod stopami przeciwnika wyrasta trująca winorośl zatruwakąc go (powoduje stały upływ punktów życia). Energia 140, Mana 42, Zasięg 6

Flame: Słup ognia bez przerwy niszczy wrogów (dopuki nie skończy się mana rzucającego czar). Energia 160, Mana 50, Zasięg 6

Twister: Niszczy wszystkich przecwiników w zasięgu po prostej lini, przy okazji ich dezorientując (postać tafiona zmienia kierunek ustawienia). Energia 180, Mana 60, Zasięg 6

Evil Spirit: Zaraza morowa zatruwa powietrze wokoło czarującego, niszcząc przeciwników w swoim zasięgu. Energia 220, Mana 90, Zasięg 6 pól dookoła

Hell Fire: Przyzywa piekielny ogień który zadaje poważne obrażenia wszystkim wrogom anokoło. Bardzo kosztowne lecz i bardzi mocne. Energia 260, Mana 160, Zasięg 4 pola dookoła

Aqua Beam: Skontensowana wiązka promieni można Atlans atakuje wszystkich wrogów znajdujących się na lini. Energia 345, Mana 140, Zasięg 6

Cometfall: Z nieba atakuje mały lecz silny pocisk energii, miażdżąc wroga. Wymagana Energia 436, Mana 150, Zasięg 6

Inferno: Pierścien ognia zatacza swe kręgo wokół czarodzieja niepozwalając zbliżyć się przeciwnikowi ani o krok. Świetne przy pomaganiu słabszym graczom w mocniejszych mapach. Wymagana Energia 578, Mana 200, Zasięg 3 pola wokół maga

Teleport Alley: Mocniejsza wersja teleportu ponieważ... przenosi całe party. I to do wybranej mapy! Wymagana Energia 644, Mana 90, Stamina 45, Zasięg 7 pól dookoła

Soul Barrier: Magiczna osłona broni maga przed wszelkimi akatami fizycznymi. Wartość obrony potęguje się wraz z posiadaną maną. Energia 509, Zużycie Mana 70, Stamina 22

Ice Storm: Sople lodu spadające z nieba doszczętnie niszczą twoich wrogów, a dodatkowo ich zamrażają. Świtne w pojedynkach. wymagana Energia n849, Mana 100, Stamina 5

Decay: Meteor spadający z nieba doszczętnie niszczy twoich wrogów, a dodatkowo ich zatruwa. Świtne w pojedynkach. Energia 953, Mana 110, Stamina 7

Nova: Jest to najpotężniejsze zaklęcie maga, Gromadzi on magiczną energi wokoło siebie, a następnie gwałtownie ją uwalnia. Używane tylko przez najsilniejszych magów. Energia 1052, Mana 180, Stamina 45


http://img691.imageshack.us/img691/9619/elfm.jpgFairy Elf
Fairy Elf to postać specjalizująca się w atakach dystansowych. Są przydatni nie tylko w party i w eventach (ich siła na wyższych poziomach pozwala bardzo szybko eliminować spore grupy przeciwników) ale i zwiękrzają siłę/odporność innych graczy (dzięki buffom- jednej z ich magii). Potrafią również przyzywać niektóre potwory aby pomagali im w walce.

Elfowie do walki wykorzystują przeważnie łuki i kusze. Mogą wykorzystywać również kilka egzemplarzy broni białej ale nie jest ona skuteczniejsza od broni dystansowej. Ze względu na styl walki inwestują punkty przeważnie w zręczność co doskonale uzupełnia ich średniej jakości zbroje (razem z zręcznością zwiększa się obrona).


Skille:

Penetration: Ta kula pozwala wystrzelić strzałę przeszywającą na wylot wrogów. Koszt mana 7, stamina 9.

Ice Arrow: Wystrzel lodową strzałę potrafiącą zamrozić przeciwnika zadając mu przy tym spore obrażenia. Mana10, stamina 12.

Greater Defense: Elf może zwiększyć obronę danej postaci. Zwiększona obrona zależy od ilości energii rzucającego. Eneria 72, mana 40.

Greater Damage: Elf może zwiększyć siłę ataku danej postaci. Zwiększone obrażenia zależą od ilości energii rzucającego. Energia 72, mana 30.

Heal: Elf potrafi zamienić jego energię na moc leczenia, pomagając odzyskać sobie lub sojusznikom siły życiowe. Energia 52, mana 20.

Triple Shot: Elf potrafi wypuścić trzy strzały naraz, zadając potrójne obrażenia. Skill broni. Mana 5

Starfall: Potężne uderzenie magiczne wykorzystywane tylko na CS. Mana 20, stamina 15.

Summon Goblin: Przyzywa goblina aby walczył razem z elfem. Energia 30, mana 40.

Summon Stone Golem: Przyzywa kamiennego golema aby walczył razem z elfem. Energia 60, mana 70.

Summon Assassin: Przyzywa zabójcę aby walczył razem z elfem. Energia 90, mana 110.

Summon Elite Yeti: Przyzywa Yeti aby walczył razem z elfem. Energia 130, mana 160.

Summon Dark Knight: Przyzywa czarnego rycerza aby walczył razem z elfem. Energia 170, mana 200.

Summon Bali: Przyzywa demona "Bali" aby walczył razem z elfem. Energia 210, mana 250.

Summon Soldier: Przyzywa żołnierza aby walczył razem z elfem. Energia 300, mana 350.


http://img829.imageshack.us/img829/7602/24854026.jpgMagic Gladiator
Postać dostępna od 220 lewelu (osiągniętego obojętnie którą postacią), łącząca w sobie moc wojownika oraz maga. Niestety- ponieważ jest to stosunkowo nowa postać, ma on mało wyposażenia (ale nadrabia ono jakością). Twórcy dali mu jednak... tylko dwa skille! (łącznie ze skilem broni).

MG to jedna z przyjemniejszych postaci w rozwoju. Przydatny jest zwłaszcza na eventach, gdzie eliminuje większość przeciwników. Dobrze radzi sobie również na bardziej zaawansowanych planszach, oraz przy zabijaniu bossów (czyli silniejszych przeciwników).

Jako że jest to postać premiowana, ma on trzy widoczne od razu bonusy. Może biegać już od początku gry (nawet bez odpowiednich butów), szybciej się teleportować/wchodzić do nowych map od innych oraz... Dostaje aż siedem punktów za lewel!

Postać nie może wykonywać questów.


Skille:

Hacking Skill: Skill polegający na wyskoku i mocnym ataku. Skill powolny, wymagający 10 lvl Koszt 10 mana. Obrażenia 2x.

Turn Around Cutting Skill: Wymagany 9 lvl. Koszt 9 mana. Obrażenia 2x. Średniej klasy skill, pełną moc może wykorzystać tylko zaawansowany gracz.

Stabbing Skill: Wymagany 9 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x. Złudzająco podobny do Death Stab, lecz zadaje mniejsze obrażenia. Spotykany raczej w słabych Broniach.

Uppercut skill: Wymagany 10 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x, średniej Klasy Skill.

Cutting Skill: Wymagany 10 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x. Podobnie jak powyżej, średniej Klasy Skill

Twisting Slash: Skill Wymagany 80 lvl. Koszt 10 mana, Energy 10. Zasięg 2. Obrażenia 2x. Bardzo przydatny skill, ponieważ pomaga zabijać wszystkie potwory dookoła. Najczęściej używany na spotach (patrz słownik). Można się go wyuczyć z orba.

Power Slash: Jedyny skill broni przeznaczonych tylko dla MG. Potężny, szczególnie przydatny na spotach oraz na BloodCastle. Atakuje czterema kulami. Mana 10, stamina 15.

Fire Slash: Jeden z najpotężniejszych skilli w grze. Potrafi zabić nawet najmocniejszego przeciwnika. Ogłusza i zadaje poważne obrażenia. Wymagana siła 596, mana 15, stamina 20

Energy Ball: Podstawowe zaklęcie maga. Pozwala stworzyć magowi magiczną kulę energii która niszczy wrogów. Jednak to nie zmienia faktu że jest to najsłabsza magia w grze Energia 1, Mana 1, Zasięg 6

Fire Ball: Mag wyczarowuje kulę ognia która spopiela swoich wrogów. Słaby czar, przydatny tylko na początkowe potwory. Energia 40, Mana 3, Zasięg 6

Power Wave: Fala energii przeszywająca wrogów. Eneria 57, Mana 5, Zasięg 6

Lightning: Błyskawica pomaga manipulować położeniem wrogów, dzięki czemu trudno im zbliżyć się do maga. Energia 72, Mana 15, Zasięg 6

Meteor: Przyzywa z nieba potężną kulę energii która niszczy wrogów. Energia 104, Mana 12, Zasięg 6

Ice: Sople lodu zamrażają i unieruchomiają przeciwników, zadajądc przy tym małe obrażenia. Energia 120, Mana 38, Zasięg 6

Poison: To zaklęcie sprawia, że pod stopami przeciwnika wyrasta trująca winorośl zatruwakąc go (powoduje stały upływ punktów życia). Energia 140, Mana 42, Zasięg 6

Flame: Słup ognia bez przerwy niszczy wrogów (dopuki nie skończy się mana rzucającego czar). Energia 160, Mana 50, Zasięg 6

Twister: Niszczy wszystkich przecwiników w zasięgu po prostej lini, przy okazji ich dezorientując (postać tafiona zmienia kierunek ustawienia). Energia 180, Mana 60, Zasięg 6

Evil Spirit: Zaraza morowa zatruwa powietrze wokoło czarującego, niszcząc przeciwników w swoim zasięgu. Energia 220, Mana 90, Zasięg 6 pól dookoła

Hell Fire: Przyzywa piekielny ogień który zadaje poważne obrażenia wszystkim wrogom anokoło. Bardzo kosztowne lecz i bardzi mocne. Energia 260, Mana 160, Zasięg 4 pola dookoła

Aqua Beam: Skontensowana wiązka promieni można Atlans atakuje wszystkich wrogów znajdujących się na lini. Energia 345, Mana 140, Zasięg 6

Cometfall: Z nieba atakuje mały lecz silny pocisk energii, miażdżąc wroga. Wymagana Energia 436, Mana 150, Zasięg 6

Inferno: Pierścien ognia zatacza swe kręgo wokół czarodzieja niepozwalając zbliżyć się przeciwnikowi ani o krok. Świetne przy pomaganiu słabszym graczom w mocniejszych mapach. Wymagana Energia 578, Mana 200, Zasięg 3 pola wokół maga



http://img59.imageshack.us/img59/4464/77580641.jpgDark Lord
Postać dostępna od 250 lewelu (osiągniętego obojętnie którą postacią), której przeznaczeniem jest dowodzenie. DL wykorzystuje do walki zwierzęta (pets) czyli kruka i konia. To dzięki nim zadaje główne obrażenia, wspomagając się magią.

Czarny Lord używa berła, aby zwiększyć siłę podległych mu istot. Nosi dobrej klasy zbroje dzięki czemu jest odporny na ciosy. Na początku gry zadaje największe obrażenia i najszybciej się rozwija (dzięki 7 punktów/lewel). Niestety, w przeciwieństwie do MG musi inwestować punkty w... Command, która podobnie jak broń zwiększa siłę jego zwierząt.

DL oferuje takie same bonusy jak MG, przy czym jest nieco silniejszy na starcie co pomaga szybciej się rozwinąć. Nadają się też oni do guild, bo dzięki nim jej pojemność szybciej rośnie (oczywiście gdy jest on Guild Masterem). Podsumowując- jest to świetna postać, wymagająca jednak sporego zaplecza finansowego (koszty jego zwierząt/ich stworzenia są bardzo wysokie) dlatego polecam tą postać każdemu graczowi kto osiągnął wymagany limit. Dla rozrywki

Postać nie może wykonywać questów.


Skille:

Hacking Skill: Skill polegający na wyskoku i mocnym ataku. Skill powolny, wymagający 10 lvl Koszt 10 mana. Obrażenia 2x.

l Turn Around Cutting Skill: Wymagany 9 lvl. Koszt 9 mana. Obrażenia 2x. Średniej klasy skill, pełną moc może wykorzystać tylko zaawansowany gracz.

Stabbing Skill: Wymagany 9 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x. Złudzająco podobny do Death Stab, lecz zadaje mniejsze obrażenia. Spotykany raczej w słabych Broniach.

Uppercut skill: Wymagany 10 lvl. Koszt 10 mana. Obrażenia 2x, średniej Klasy Skill.

Force Wave: Podstawowy atak DarkLorda koncentrujący i uwalniający obrażenia na danym celu.

Fireburst: Łańcuchy ognia spopielają wrogów. Popularne wśród DL ze względu na niski koszt i spore obrażenia.

Increase Critical Damage: Zwiększa obrażenia zadawane przez Czarnego Lorda i jego sojuszników.

Electric Spark: Mocne zaklęcie niszczące wrogów w dwóch kierunkach (przebijająco).

Summon: Przenosi wszystkich członków party DL do mapy w której się akurat znajduje (wyjątki to mapy eventowe czyli BloodCastle, DevilSquare itp.)

Earthquake: Zaklęcie niszczy wszystko wokół DarkLorda- wymaga DarkHorse (czyli konia).

Firescream: Trzy fale ognia niszczą wszystko na swojej drodze. Najlepsze (tj. bardzo silne) zaklęcie DarkLorda.

Ostatnio edytowany przez Abback (2011-01-10 16:16:52)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.b-rp.pun.pl www.megamenbajka.pun.pl www.phantomlegion.pun.pl www.rolnictwo2009.pun.pl www.wsfii.pun.pl